Wednesday, May 5, 2010

Mengapa Anda Perlu Minum Golden Noni ?


  • Mengandungi kandungan tenaga yang tinggi
  • Kandungan tenaga 5 kali lebih daripada minuman penambah tenaga yang lain
  • Mengandungi vitamin C yang tinggi
  • Meningkatkan kecergasan & kesihatan
  • Membantu mengawal kandungan gula dalam darah dan mengawal tekanan darah
  • Herba, semulajadi dan organik

Antara testimoni yang diperolehi:
Saya merupakan penghidap kencing manis. Tetapi selepas 3 bulan mengambil Golden Noni, saya disahkan bebas daripada penyakit itu. Sungguh berkesan. Dengan setiap 3 sudu Golden Noni setiap pagi, dan 3 sudu di sebelah petangnya, saya kurang berasa lapar dan ini membantu saya mengawal berat badan saya. Golden Noni adalah booster yang meningkatkan kadar tenaga saya. Saya kini tidak lagi lesu dan letih dan tidak seperti dulu lagi. Kini sudah 4 tahun saya menggunakan Golden Noni. Saya akan teruskan pengambilannya.
-Tun Mamat Abd Hamid, Pesara, 53-

Saya seorang pemandu lori. Adalah penting untuk setiap pemandu lori untuk mengamalkan Golden Noni agar mengantuk dapat dielakkan kerana sorang pemandu lori seperti saya perlu travel jauh. Golden Noni betul betul memberikan keyakinan kepada saya untuk memandu jauh.
-Syed Mohd Ali Syed Syariff, Pemandu Lori, 48-

Jom dapatkan Golden Noni hari ini juga. 1 kotak (mengandungi 9 botol) cuma RM30 sahaja.

Jom telefon 0193550795 sekarang

0 comments:

Post a Comment

Photobucket
Photobucket