Monday, April 26, 2010

Golden Noni




Manfaat Golden Noni:
  • Kandungan tenaga yang tinggi
  • Kandungan tenaga di dalamnya adalah 5 kali lebih daripada biasa
  • Kandungan vitamin C yang tinggi
  • Meningkatkan kecergasan dan kesihatan umum
  • Membantu mengawal kadar gula dalam darah dan mengawal tekanan darah
  • Semulajadi, herba dan organik


Dewasa: 3 sudu makan (30ml), sekali sehari sebelum makan

Kanak-Kanak: 1 sudu makan (10ml), sekali sehari sebelum makan


Digalakkan Meminum Kepada :

  1. Untuk seluruh seisi keluarga.
  2. Sesiapa yang memerlukan tenaga lebihan khususnya menjalankan aktiviti berat.


TESTIMONI:


Saya seorang ahli sukan yang aktif. Kadangkalanya, saya tidak mempunyai
masa untuk pergi bersukan hingga suatu masa saya merasakan saya tidak
dapat mengekalkan kecergasan saya lagi. Setelah mencuba Golden Noni,
saya rasa saya lebih brtenaga dan mampu untuk kembali aktif dalam sukan.
Kesan mengambil Golden Noni ini sangat cepat dimana setelah meminumnya
dalam masa 5 minit, saya terus cergas bertenaga. Sangat berkesan.
Terima kasih Golden Noni.

Khairulnizam bin Razali, 28 tahun



Saya seorang pesara berumur 61 tahun. Dalam usia lanjut begini, tenaga saya
semakin lemah dan kandungan gula dalam darah juga semakin tinggi. Kini
setelah meminum Golden Noni, saya rasa lebih bertenaga seolah olah orang
muda malah setelah pemeriksaan oleh doktor juga mengesahkan kandungan
gula dalam darah saya semakin berkurangan. Alhamdulillah.. Saya sangat
bersyukur.

Ramli Hj Mohamed, 61 tahun





HARGA: CUMA RM30 sekotak







0 comments:

Post a Comment

Photobucket
Photobucket